Gå til hovedindhold
Menu
  • Hvem er vi
    • Kirker
    • Skoler
    • Børn og unge
    • Servicecenteret
  • Hvad er vi
    • Historie
    • Kirkelige handlinger
    • Uddannelse
      • Præsteaspirant
      • Uddannelsesfond
      • Ansøgning
      • Menighedsbaseret teologi
    • Organisation
      • Regnskaber
      • Vedtægter
      • Tiltrædelseserklæring
  • Events
  • Frikirkenet
  • Nyt
  • Kontakt
    • Servicecenter
    • Serviceteamet
    • Tjenesteteamet
    • Børn & unge
    • Præster
    • Præsteaspiranter
    • Supervisorer
    • Driftsinformation
    • Privatlivspolitik
Log ind
  • Kirker
  • Skoler
  • Børn og unge
  • Servicecenteret

Servicecenteret

Apostolsk Kirkes Servicecenter forsøger hele tiden at møde og holde sig på højde med udfordringerne i et samfund med hastigt skiftende krav og informationsstrømme. Det handler ikke kun om opdaterede bogføringsprogrammer og regneark, men også om højere krav til persondatasikkerhed og nye digitale kommunikationsformer. Vi er glade for vores samarbejde med både apostolske menigheder og kirker uden for vores eget netværk. Administration og nyhedsformidling omfatter mange områder – er der noget, vi kan hjælpe med ud over regnskaber, løn og budgetter, så spørg gerne. Vi er klar til at udvide vores serviceområder, hvis efterspørgslen er tilstrækkelig.

Vidste du at …

  • Servicecenteret hver dag servicerer 30 apostolske menigheder plus børne- og ungeområdet og flere skoler
  • halvdelen af AKD’s menigheder også bruger os til deres bogholderi eller som kasserer
  • vi fungerer som PA for både Serviceteam og Tjenesteteam
  • vi også har stor ekspertise i ejendomsadministration, momskompensation, forsikringsspørgsmål og tips- og lottomidler
  • vi har solid kompetence inden for HR-området, kontrakter, pension og kan tilbyde sparring i forbindelse med ansættelser og opsigelser
  • vi hver dag servicerer mange eksterne kunder, både med bogholderi og lønkørsel for fx andre frikirker og kristne organisationer

Servicecenteret servicerer også Apostolsk Kirkes Mission, og vi styrer hen over året afholdelsen af netværkets events, hvor SommerCamp i juli måned er det største. Vi har menighederne på hjerte og er først og fremmest sat i verden for at servicere og tjene netværkets kirker og institutioner. Vores dedikerede medarbejdere gør hver dag en stor indsats for at nå hele vejen rundt om de opgaver, der lander på deres bord.

 

Servicecentrets ansatte

Dina Siegumfeldt
Dina Siegumfeldts billede

Administrationschef

ds@apostolskkirke.dk
7932 1607

HR, Kirkeministeriet, forsikringer

Heidi Bobjerg
Heidi Bobjergs billede

Kommunikationsmedarbejder

hb@apostolskkirke.dk
7932 1604 - tirsdag og torsdag

Kommunikation, Webredaktion, Bogføring fælleskassen, Akkreditering, Office365

Ida Jessen
Ida Jessens billede

Økonomimedarbejder

imj@apostolskkirke.dk
7932 1602 - mandag-fredag

Menighedsregnskaber, Eksterne kunder, ejendomme, Telenor

Rikke Bridgens
Rikke Bridgenss billede

Økonomimedarbejder

rb@apostolskkirke.dk
7932 1606 - tirsdag-fredag

Fælleskassen, Budget, Koncernregnskab, Løn, Menighedsregnskaber, Eksterne kunder

Apostolsk Kirke Danmark

Servicecenteret
Lykkegårdsvej 100
DK-6000 Kolding
Telefon +45 79 32 16 00
Mail servicecenter@apostolskkirke.dk
Privatlivspolitik

Servicecenterets åbningstider
Mandag 09.00 - 15.00
Tirsdag 09.00 - 15.00
Onsdag 09.00 - 15.00
Torsdag 09.00 - 15.00
Fredag 09.00 - 13.00

 

Følg os på:
View profile on Facebook View profile on Flickr
Web Development by Kæphest