Servicecenteret
Apostolsk Kirkes Servicecenter forsøger hele tiden at møde og holde sig på højde med udfordringerne i et samfund med hastigt skiftende krav og informationsstrømme. Det handler ikke kun om opdaterede bogføringsprogrammer og regneark, men også om højere krav til persondatasikkerhed og nye digitale kommunikationsformer. Vi er glade for vores samarbejde med både apostolske menigheder og kirker uden for vores eget netværk. Administration og nyhedsformidling omfatter mange områder – er der noget, vi kan hjælpe med ud over regnskaber, løn og budgetter, så spørg gerne. Vi er klar til at udvide vores serviceområder, hvis efterspørgslen er tilstrækkelig.
Vidste du at …
- Servicecenteret hver dag servicerer 30 apostolske menigheder plus børne- og ungeområdet og flere skoler
- halvdelen af AKD’s menigheder også bruger os til deres bogholderi eller som kasserer
- vi fungerer som PA for både Serviceteam og Tjenesteteam
- vi også har stor ekspertise i ejendomsadministration, momskompensation, forsikringsspørgsmål og tips- og lottomidler
- vi har solid kompetence inden for HR-området, kontrakter, pension og kan tilbyde sparring i forbindelse med ansættelser og opsigelser
- vi hver dag servicerer mange eksterne kunder, både med bogholderi og lønkørsel for fx andre frikirker og kristne organisationer
Servicecenteret servicerer også Apostolsk Kirkes Mission, og vi styrer hen over året afholdelsen af netværkets events, hvor SommerCamp i juli måned er det største. Vi har menighederne på hjerte og er først og fremmest sat i verden for at servicere og tjene netværkets kirker og institutioner. Vores dedikerede medarbejdere gør hver dag en stor indsats for at nå hele vejen rundt om de opgaver, der lander på deres bord.