Servicecenteret er til for dig
Apostolsk Kirkes Servicecenter har de seneste år været igennem store forandringer, både hvad angår personalets sammensætning og de administrative opgaver. Servicecenteret forsøger hele tiden at møde og holde sig på højde med udfordringerne i et samfund med hastigt skiftende krav og informationsstrømme. Det handler ikke kun om opdaterede bogføringsprogrammer og regneark, men også om højere krav til persondatasikkerhed og nye digitale kommunikationsformer.
Hjemmesiden er nu opdateret med en profil på hver af vores medarbejdere, der sidder klar til at tage imod de opgaver, der løber ind via telefon eller mail. Her kan man orientere sig om, hvem der tager sig af hvilke områder, og man kan få sat ansigt på de personer, man kommunikerer med til dagligt. Du finder siden her.
På Servicecenteret er vi glade for vores samarbejde med både apostolske menigheder og kirker uden for vores eget netværk. Administration og nyhedsformidling omfatter mange områder – er der noget, vi kan hjælpe med ud over regnskaber, løn og budgetter, så spørg gerne. Vi har konstant fokus på optimering og effektivisering af opgaverne og modtager meget gerne inputs og ønsker. Vi er også klar til at udvide vores serviceområder, hvis efterspørgslen er tilstrækkelig.